regler är till för att brytas

jag har satt upp regler för nip/tuck-tittande; inga avsnitt efter klockan 23. detta för att minimera risken för deppiga dagen-efter-morgonar.

idag  vaknade jag och ville bara ligga och tycka synd om mig själv. jag ville inte gå till skolan, jag ville inte gå på toa och jag ville inte logga in på msn. jag mådde piss och när jag hade fixat mig i ordning för att gå till skolan kände jag mig skitful och ville skolka enbart för utseendet. ibland är jag för utseendesfixerad, men samma sak med partyn, känner man sig inte snygg så vill man inte gå och festa.

hur jag tog mig till skolan med dessa deppmoln över mig?
jo, med cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0