pojke-tavla

en jättekonstig sak som jag inte vet hur jag ska förklara.
för några dagar sedan när jag vaknade såg jag att min pojke-tavla hade trillat ner från väggen, och den dagen när jag vaknade så tänkte jag vad konstigt att jag inte hörde att den hade ramlat ner, för annars hör man när dom ramlar ner.

så idag när jag skulle ta upp båda tavlorna, dom brukar ramla där bakom tven, så ligger bara flickan-tavlan där. pojken-tavlan är borta. jag är helt lost, för det är inte precis så att jag kan ha lagt den någonstans. det är omöjligt att tappa bort något på den här lilla ytan. helt jäkla omöjligt, men tavlan är spårlöst försvunnen.

jag undrar om någon bara har gått in i lägenheten och snott den. det är så oförklarligt.
jag vill ha min tavla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeej inte den tavlan juu :(
stackars flickan nu som får hänga själv nu då hmm :(

2007-02-03 @ 12:52:25
Postat av: Anonym

förresten så vet du ju att jag tycker om pojken-tavlan, jag hade ju själv en likadan när jag var liten, så vem vet..dt kanske va jag som snodde den =P =P

2007-02-03 @ 12:54:05
Postat av: magzi

ja men var är den? snyft. jag är fan lessen.

2007-02-04 @ 01:26:22
Postat av: adisa

a men kolla bakom den bokgyllan du har precis där bredvid...den kanske flög där bak hehe

2007-02-04 @ 04:14:28
Postat av: magzi

ebga, sve sam pregledala, sipak, nema nista. :(

2007-02-04 @ 12:19:20
Postat av: adisa

a men va fan den kan ju inte bara försvinna...
du kanske gick upp mitt i natten o la undan den nånstans? hehe men samtidigt som du skrev, det e svårt o inte hitta ngt på den lilla ytan vi bor på hmmm neznam stvarno cudno :S

2007-02-04 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0