orka hälsa

metodkursen var lika tråkig som igår. det är inte kul med metoder och maria babblar på som aldrig förr. fast tiden går ändå snabbt när jag sitter där med nicole och skriver snacka-skit-lappar. det gör man allstå inte bara på högstadiet, utan även på universitet.

efter föreläsningen var jag på akademibokhandeln. rean suger. det finns inga bra böcker. bara en massa thrillers och deckare. jag ville köpa Spelet, den av neil strauss, tänkte jag skulle ta och lära mig hur den manliga hjärnan fungerar. så jag får beställa den istället.

det här var en av dom dagarna då man träffar många människor. inne på bodyshop såg jag Håret från A-kursen. jag "kände inte igen henne" och hon "kände inte igen mig". himla bra knep när man vill slippa hälsa.

någon som jag ville hälsa på var emil som kom gående med nån polare. ett kärt återseende måste jag nog få säga att det var. jag tjatade lite om att han skulle komma och hälsa på i datasalen, emils f.d hem, och han tjatade om att vi skulle komma till wermlands. haha härligt. men på onsdagar är det metro som gäller.

och vid netto träffade jag jack. alltid en massa människor.
och jag ställde mig inte i nettosnubbens kassa. jag vet inte varför.

Kommentarer
Postat av: Anci

METRO ÄGER!!!! vi ses väl där på onsdag?? kvittar att det är andra dagen på min hemtenta.. är det Metro så är det hahahaha

2007-03-04 @ 16:05:45
URL: http://dissadnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0