nytta

jag var innte på netto. nettosnubben var inte där som tur var. jag var megavuxen idag och storhandlade,min korg var överfull, fick dra den på marken när jag inte orkade bära.

allt kostade 219 kronor. gulp. det är hur mycket pengar som helst. jag kunde ha fått ett helt byxben för dom pengarna, en halv byxa med andra ord.

sedan när jag ändåså var i gång så tömde jag mina två papperskorgar, banaflugornas paradis, och jag blev nog lite förvånad när jag hittade nutellaburkarna.
jag menar, jag vet att jag äter hur mkt nutella som helst, men detta var ändå lite för mycket.

min fina fyllda nettopåse (2 vuxenpoäng) och on the top of it sallad (typ 10 vp). tycker ni inte att salladen harmoniserar fint med mina gröna matta? 



nutellaburkar. jag räknade ut att jag äter cirka en burk i veckan.


så här går det med ljusen när jag är frustrerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0