mögel

nu ska jag sova. efter att ha degat hela dagen. dumma jag som inte har en enda bok som man ska ha. jag blir så jävla stress och less. när ska jag ta mig i kragen och ställa allt iordning som det ska vara?
imorgon är det fyra dagar kvar och sedan ska tentorna vara avklarade.

och jag blir så jävla asfärbannad över att det är nån som håller på och flyttar, bär tunga grejer ute i den gemensamma hallen (kako se kaze hauster på svenska?) och dörren smäller varje gång.
och det är patrik och då känns det lite fel att gå ut och säga att klockan är fan 11, jag har två skittetentor tills på fredag, kan du låta bli att smälla i dom jävla dörrarna??!!!! jävla asshole.
 
ok. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0