micke

kl 05:12

Magzi säger: du micke
Magzi säger: har du lust att göra mig en megatjänst?
Magzi säger: du vet inte om du orkar gå ut nu och bara möta mig med din genusbok?
 -->>>!GaNgStA' - MiCkE!<<<-- säger: jo, det kan jag väl göra, fast jag känner mig skabbig just nu, har i stort sett bara suttit inne och skrivit i 3 dagar nu
Magzi säger: du jag är skabbigare tro mig
Magzi säger: det är natt
Magzi säger: det syns inte ändåså haha
-->>>!GaNgStA' - MiCkE!<<<-- säger: hehe okej, men jag rör på mig nu då... SKYNDA!

Micke är dagens hjälte! jag kommer kanske klara genusfrågan nu! haha. ibland är det bra att bo på vildanden, där alla känner alla.


Kommentarer
Postat av: Micke

Vildanden is the shit!

2007-02-23 @ 05:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0