mental

jag har gjort en lite mental och fysisk rensning här i lägenheten.

sen jag var liten har jag älskat papper och pyssla med det, men på senare tid har det blivit så att jag bara har lagt undan allt i en hög och intalat mig att jag ska ta hand om högen så fort som möjligt. efter att den här högen legat i en månad så gjorde jag iordning den nu.

mitt soffbord var proppad med tidningar och handkrämer. men nu är allt borta. det ska se tomt ut och där den här veckan enbart kan lägga datan och skolböckerna. inget annat! och det känns faktiskt väldigt skönt att inte se en slarvig hög.

jag har inte pluggat något. och jag vet inte om jag kan skylla på min förkylning, men jag tror att jag gör det i alla fall eftersom jag är så seg och vill bara sova. tyvärr så hänger jag vid datan istället för att sova.

dessutom har jag en till sån hang-up grej som jag stör mig på. och det är mina naglar. det fattas lite nagellack på varje nagel och dom ser ovårdade ut och jag kan bara INTE sitta och stirra på dom när dom är sånna här. så next thing är att jag gör manikyr och sedan imorrn börjar allvaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0