marykateolsen

haha. jag hade en så rolig dröm. det tråkiga är att jag inte minns så jättemycket.
anyways, jag drömde att jag låg på en solstol och solade vid någon pool och det var jättevarmt ute. en servitör kommer förbi för att fälla upp en parasoll och i samma stund kommer mary-kate olsen. jag blir chockad över att en kändis kommer och blir lite nervös och förväntansfull.

hon lägger sig ner bredvid mig och jag märker att hon har en ny frisyr och inte den där överblonderade frillan. så jag frågar henne vilken frisyr hon tyckte passade henne bäst och hon himlar med ögonen lite och jag fyller snabbt i och säger att hon är jättesöt i den här frillan och säger att hon passar i lite mer guldblonda toner. hon skrattar lite och så ligger vi där och snackar.

för mig är det fortfarande lite oklart varför hon hänger här med mig, men hon envisas att följa med mig vart jag än går. lite som att hon inte hade någon kompis haha.

jag köpte en glass också. i drömmen. en exakt likadan som jag käkade i fredags i malmö. det var det bästa med drömmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0