måns

det här med måns zelmerlöv. han är ju så jävla snygg! sitter här och chattar med nicole samtidigt som vi kollar på melodifestivalen.

det räcker med att tänka efter nån gång, eller förresten det året då måns var med i idol, de gångerna jag och annika satt och tittade på idol tillsammans. och eftersom måns är från lund, så har vi ju en viss tillgång till en studenttelefonkatalog. efter att ha letat upp honom i den så ringde jag och annika upp honom. han svarade och vi la på. töntigt, jag vet, vi kände oss som två små skolflickor. men han var så het!

förra året i maj, lundakarnevalen. jag, nicole och cissi råkade få syn på måns i det där mattältet. han var så snygg, vi tre stod stumma och stirrade. så himla charmig var han och folk runt honom hela tiden. vi stod, som tre små skolflickor, och försökte ta kort. och det blev en jäkla massa kort som olyckligtvis försvann från nicoles kamera. gud, det var så sorgset. haha. jäklar vad han var snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0