män är dåliga förare

jag blir så irriterad på alla bilförare som blir irriterade när dom måste stanna vid ett övergångsställe. man ser verkligen hur dom suckar.
men det värsta är fasen när dom börjar vinka fram en. han tänker väl att nu var han så snäll så han stannade men jag är så korkad som inte fattar att jag ska gå över gatan nu, så han blir ännu mer irriterad och stirrar på mig.

men du din idiot hur i helvete ska jag veta att du inte kommer att köra på mig, när du kör som en dåre och bromsar in precis i sista stund?

det står till och med i körkortsboken att man inte ska vinka fram gående, utan låta dom ta tid på sig. jag kan det här och jag har inte ens körkort.

om det är nått som gör mig så skitförbannad i trafiken så är det dom här idioterna. idag hände det två gånger. jävla män. för det är så att det bara är män som är så otrevliga. aldrig en kvinna. inte vad jag har varit med om. man ska inte köra bil när man är irriterad.  

Kommentarer
Postat av: nerMin

ohh tack ..det var jag som körde bilen...eller nej kanske inte men jag brukar aldrig stanna och låta gående passera ....fy skäms nöermin.... men jag hatar folk som utan att ens titta om det kommer en bil bara går över gatan. dom tror verkligen att det är fritt fram. då brukar jag gasa lite extra och skräma dom. ja tänk du lilla magda, FÖRST DÅ söker dom ögonkontakt. men då har jag redan skrämt dom lite.
slutsats: ingen har rätt! vad då ingen har rätt? vad skriver jag? nej jag menar bara att både bilförare och gående ska avvakta och se vad som händer!
wait and see!!!!!!!!!
jag har säker fel! jag har trots detta inte kärt på någon...ÄN

vi ses och tat lugnt i trafiken lilla du...

2007-02-28 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0