laleh

igår var vi på laleh. och jag vet inte vad jag ska skriva här för att få er att fatta hur bra hon är live. hur helt underbar hon är. hon får en att förstå att det handlar inte om att ha de flashigaste uppträdandena och coolaste effekterna utan att det räcker med att flumma runt på scenen och vara sig själv för att nå ut till publiken.

jag rös hela tiden. jag och nicole stod bara och stirrade helt stumt. vi var borta i någon annan värld. vi var i lalehs värld.

     
laleh på scen och sedan när hon signar planscher.

några gånger tappade hon bort sig när hon sjöng och bara flummade på och så gjorde hon en till kul sak; när hon skulle ta upp sin poesibok som hon hade till försäljning så tog hon upp boken och luktade på den. haha. böcker luktar så gott!

här la jag upp en liten videosnutt, jag var bara tvungen. ljudet hackar lite, men det gör inget. haha.


UNDERBAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också där :) helt underbar konsert verkligen !! :D

2007-02-17 @ 16:49:40
Postat av: älin .

från mig .. www.omenflicka.blogg.se

2007-02-17 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0