kom

vad ska man säga om dagen som har varit.

jag vaknade med världens ryggvärk och kan knappt gå efter att ha trillat ner från soffan. det gör så jäkla ont. det måste gå över tills helgen i alla fall.

natten blev morgon, och morgonen blev förmiddag. sen var jag ensam.

nicole kom förbi med donkenmuffins för att fira denna dag. och det var härligt att hon var här. annars hade jag suttit själv med min plågade rygg. nicole taaaaaack!

annika kom förbi, och jag kan bara säga grattis och join the club för oss korthåriga kvinnor. bra, starkt jobbat. skitsöt frilla.

och idag, jag vet inte om det var pga alla iprenar jag käkat, men jag fick för mig att en person jag känner hade (ne daj boze) dött. jag var helt paranoid och tillsammans med irma utförde vi ett mindre detektivarbete, där jag till slut fick veta att allt var okej.

puh. lång dag, och än är den inte slut. och jag vill festa ikväll, men ryggen är knas, så jag går och duschar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0