jävlapisstenta

jag är duktig på att inte vara duktig.
det är också något.

den här tentan suger musten ur mig och man säger så. min blogg blir lidande. jag skriver bara en massa skit. det gör jag iofs då jag inte har tenta. men ändå.

imorgon. när jag har lämnat in tentan, då ska jag göra det jag har sett framemot hela veckan. nämligen städningen. jag ska dammsuga! woooooooho. jag längtar! det är helt sjukt vad jag älskar att städa efter en tenta. jag har nog gjort det till en sån psykisk grej, typ att jag städar bort tentan ur min lägenhet. hihi.

Kommentarer
Postat av: Gabii

Välkommen i klubben!! De som aldrig får tummen ur röven o pluggar! //Gabz

2007-02-23 @ 01:54:04
Postat av: magzi

hahah. är det du snygging? när kommer du och hälsar på egentligen?

2007-02-23 @ 01:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0