jajce

ok. det här är nattens sista inlägg. och den har speglat hela natten eftersom jag har bara lyssnat på aldino. men den här låten här nere är så mycket mer.

jag var tvungen att lägga upp den. och tyvärr så är det jag som hörs mest.


jag minns då vi var i City när han spelade, när låten kom och jag och irma tittade undrade på varann, visste inte riktigt vilken låt det var. och när han började sjunga så kom tårarna direkt. så obeskrivligt många känslor som kom från ingenstans och alla kände likadant.

just då, var vi enade allihopa.

Jajce forever and ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pa magdaaa...samo se ti cujes juu. pusti aldina da pjeva boooona hahahah! Love youu

2007-02-21 @ 21:54:30
URL: http://irmaaa.blogg.se
Postat av: magzi

haha jag vet. tragiskt. haha

2007-02-21 @ 23:22:23
Postat av: Merim

Härligt konsert föfan:D:D....
vill ha hela låten:(...

2007-05-21 @ 14:36:28
Postat av: Magz

hehe. :( nema. ustvari mozda i ima, ima snimak, mogao je se kupiti ljetos u jc.

2007-05-21 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0