hjälte

gårdagen. den var minst sagt annorlunda och oväntad. det är herkules vi snackar om, så det är inte så konstigt haha.

jag och nicole flashade upp oss och satt på herkan och snackade skit tills S och hans polers kom. så var vi med dom resten av kvällen. nicole mös lite med S och jag snackade politik med F haha.  så himla klok kille, jag snackade lite bosniska med honom också.
och KJOL kommer aldrig bli sig lik när Näsan har åkt iväg.

(jag filade ner mina naglar helt nu, och det är jätteovant att skriva på tangentbordet, är så van vid att glida runt här, men nu är det som att mina fingrar är stora ploppar som bara klankar ner här)

sedan så, blev det bättre. trumpeten kom. hihi.

        
HAHA, den bästa bilden - U, N och S - gullegull

     
pose HAHA - vi tre - jag och min ängel

Kommentarer
Postat av: n

Oj oj...jag blev ju ganska bra på bilderna. Gött. Jag tror att det drä som står på birthday om att han är 31 stämmer. Lite schhleeenten ser han allt ut å va.

2007-02-03 @ 14:22:55
Postat av: n

Ne Kjol komemr fan inte bli sig likt. Har haft en supermysig dag me pizza å filmtittande me N. Kommer fan knäckas när han åker. Pust.

2007-02-03 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0