himmel&helvete

trubbel i paradiset. grabben på andra sidan väggen bråkar med sin tjej. och det hörs övertydligt när han säger men hur fan ska jag klara av att du gör slut, och sedan säger tjejen något knappt ohörbart och han svarar nä men jag pallar inte längre. sen blev det tyst.
stackars mig framförallt som får stå ut med detta, men sedan tycker jag nog synd om min granne också som inte verkar ha det så bra.

sedan funderade jag på alla tusen gånger jag har skrikit som en idiot i telefonen mitt i natten. för det mesta är jag lugn och lite flum, men när jag får mina aggressiva ryck så går ingen trygg. och så kommer blackouten och när jag väl har fått ur mig min ilska så blir jag eftertänksam och tänker att var det här verkligen nödvändigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0