hälsa

mitt pyttelilla munsår, min förkylning och min rygg gör mig riktigt nedstämd. jag känner mig inte kapabel till att göra något utan att säga aaaahj.

men så tänkte jag på hur bra kroppen är konstruerad och att vi tar den för givet att den alltid kommer att funka som den gör nu.
för varje dag så har min rygg blivit bättre och jag brukar prata med den. det känns som att det hjälper om jag peppar den och säger bra ryggen! idag mår du bättre och du har lättare för att böja dig, ska vi ta och stretcha lite extra idag?
jag tror att den förstår och gör sitt bästa för att jag ska må bra.

mina ögon rinner av allt nysande. ska nog ta och göra lite te och sedan sova. om jag inte hittar nån bra film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Magzi! =)

2007-02-17 @ 10:52:42
Postat av: magzi

taack, jag ska försöka haha :)

2007-02-17 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0