föräldrarfällan

hallå, vi är ju inne på februari nu! haha. jag har tappat kollen helt på månaderna och datumen. jag har ingen koll på något längre. vet aldrig om vi har föreläsning, läxa eller om jag ska jobba. innan älskade jag kalendrar att fylla i, men nu har jag knappt använt den. min slibb-kalender som jag aldrig riktigt fattade tycke för.

anyways, egentligen vill jag bara ha sagt att det är en underbar dag idag, jättesoligt och hela lägenheten lyser upp. och jag vill ha sommar, sitta på stortorget med nicole, käka donkenglass och gå runt i flipflops och tights. och så tänkte jag på den gången, den allra första gången jag såg the trump.

mina föräldrar kommer snart, och jag längtar så jättemycket efter dom! nu känner jag att jag har saknat dom så mycket. och mamma ringde nu, och vi båda iiiiiiiiiiade. min gullemamcic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0