fnas

jag undrar om det är pms jag har eller nått, för jag känner mig överkänslig och paranoid.

dessutom, idag, när jag var på väg till skolan så tog det 45 minuter att komma fram. min rygg gjorde sjukt ont.
och en äcklig brun råtta sprang över vägen och jag trodde det var en ekorre. men en tant högg tag i mig och sa att hon hade sett råttor innan och sedan pratade hon på. lund håller kanske på att invaderas av råttor.

och jag sitter med den här skitseminarieuppgiften som vi har tills imorrn. egentligen är det intressant, det handlar om genus och sånt, men just nu känns det väääldigt segt och dåsigt.

känseln i näsan är borta och den är bara fnasig.

Kommentarer
Postat av: Adisa

Laleh betyder Tulpan på persiska. hahah
kul o veta va ? :P

2007-02-16 @ 01:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0