familjebilder

lite familjebilder från idag

     
pappa slappar och min nutellamacka väntar på mig - m&p tittar i fotalbum - mutti och jag i storstaden malmö

     
peace out bices - kladdakaka med vaniljsås, en ny form av födelsedagstårta - m fick ett halsband av mig i födelsedagspresent och pappa tittar kritiskt på det

  
m blundade på varje bild, men här höll hon sig vaken, tittade oroligt upp på pappa medan han monterade fast min lampa

lite flummföräldrar som håller på och skojbråkar och skrattar hela tiden. vi skrattade hela dagen idag. haha. älskar dom helt jävla för mycket haha.

Kommentarer
Postat av: N

Hahah. Har du lärt din käre far, våran pose! Haha. Bra jobbat! Din familj är supeersöööt!

2007-02-04 @ 11:23:29
Postat av: magzi

hahah ja papps är själv inne lite på det här med peace-tecken, jag tror att det ligget i släkten. haha!

2007-02-04 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0