bilder

det var lite svårt med poserna igår. men det blev ett par bilder.
kvällen var lite seg för  min del. satt bara och gnällde för nicole kändes det som. och jag vet inte vad det var med oss igår, men en massa äckelgubbar var runt oss hela tiden. en som hade kunnat vara vår far började snacka med oss och skulle bjuda på drinkar. när vi gick trodde vi att han skulle fatta, men nehäeeee, han kom tillbaka. och jag fösökte vara hövlig och sa tack men nej tack, vi är lite upptagna här, han fattade inte förran nicole sa vi sitter här och diskuterar och utdelade ett the eeeeeeeye. då gick han. ja herregud. bra att jag har nicole. dessutom var den korta- fula och gubbklubben ute igår. förlåt för att vi är sånna som vi är, men igår var det verkligen kritiskt.


     
ovillig pose - världens fluff - tveksamt


höjdare

Kommentarer
Postat av: N

hahah the fluuuuuuuuuuuuuuuuuuff å the eye. Det är gött det. Vilka bilder. Min posesida va inte vaken igår.

2007-02-17 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0