bacill

ibland är det bara skönt att flasha upp sig och sedan ta en promenad. var inne hos libanesen för att köpa nutella, men orkade inte stå i den evighetslånga kön som ringlar sig runt i hela pytteaffären.
det blev en riktigt lång runda genom stan och det är så skönt att bara promenera och tänka.
gick förbi slibbet och hans girlfriend, men fattade först inte att det var han, vi hälsade sen.

alla affärerna var stängda så jag gick in på apoteket. jag köpte lysterin, ni vet den där produkten där en snubbe tar en slurp av en grön vätska och sedan exploderar det i munnen på honom. munskölj eller vad det heter.
jag är så lättlurad. trots att jag pluggar medie & komm.vetenskap OCH reklam, så borde jag fasen inte gå på allt som reklamerna lurar i oss. men så är det.

och istället för att tvätta händerna och sedan sätta mig vid datan gör jag bara så att jag sätter mig med skitiga händer här och bloggar. jävla baciller.

Kommentarer
Postat av: Irma

du, jag ska säga dig att munskölj faktiskt funkar skitbra! de ljuger inte alls på reklamen, sen jag började använda de o tandträd har jag inte haft ett enda litet pyttehål!

2007-02-11 @ 00:11:43
URL: http://irmaaa.blogg.se
Postat av: Irma

tandtråd ska det vara förståss, inte tandträd hahahah

2007-02-11 @ 00:12:47
URL: http://irmaaa.blogg.se
Postat av: magzi

tandträd HAHAH, u are such a nutcase! haha

2007-02-11 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0