the cat is back

113361-1165
det här tjockiskatten, the cat (eller vår kära vän, som nicole kallar honom för) är tillbaka. han har varit lite frånvarande den senaste veckan och vi har inte sett honom då vi har gått till skolan.
trots att jag är rätt antidjur ("they are dirty") så hyser jag någon slags hatkärlek för den här snubben. precis när jag skulle ta kort på honom medan han låg och degade på ett biltak så kom han fram istället och strök sig som en galning mot mina ben.

när det inte är folk i närheten brukar jag, i smyg, kalla honom för mujo. vet egentligen inte varför. jag tycker bara att han ser ut som en mujo.

hade han inte varit så nersmittad med alla sortens djursjukdomar så hade jag nog klappat honom. vad fasen jag börjar fästa mig alldeles för mycket vid den här tjocka katten, kanske för att han är lika degig och slapp som jag? jag vet inte. en tuff nöt att knäcka.

Kommentarer
Postat av: nicole

OUUUUUH! The cat han är tillbaka, va härlgt å se!! Säg hej till honom nästa gång u ser honom!

2007-12-20 @ 10:08:14
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: ...

Vadå Djursjukdomar!? varför skulle den ha massa sjukdomar och i såfall vilka??

2007-12-20 @ 11:39:02
Postat av: magz

nicole: haha, idag kanske jag ser honom :)

...: det är en hemlös katt som horar sig alldeles för mycket thats why. den har löss och gonorre.

2007-12-20 @ 11:51:38
Postat av: Lejla M

Bajram serif mubarek olsun =) tebi i tvojoj familiji =) Ha de jätte bra bajram hehe

2007-12-20 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0