sweet, sweet baby, life is crazy

alltså, jag är inte så sugen på att gå och lägga mig. jag funderar fortfarande på om jag ska ta ett PPavsnitt eller om jag kanske ändå ska sova.

hallå, en till sak som jag funderar över är vad i sjutton jag ska göra till våren. jag ska i alla fall inte plugga i lund, trots att jag saknar det så är det kanske ändå dags att ta en liten paus från lund. därmed har jag bestämt att jag åtminstone ska bo hemma ett halvår, i kycklingaryd (my god), så förvänta er snälla inte några roliga och inspirerande inlägg för mitt liv kommer att ligga på is under våren.

¤ jag SKA ta körkortet
¤ jag och nicole SKA klara c-uppsatsen
¤ jag ska ta en omtenta
¤ jag ska bo högst ett halvår i kycklingaryd

sedan mina vänner ser planen ut följande:

¤ jag ska ansöka till journalistprogrammet lite överallt till hösten, men om jag inte kommer in i göteborg eller lund så vägrar jag flytta mer uppåt i sverige.
¤ kommer jag inte in så tar jag en paus i ett år, och antigen så flyttar jag ner till malta (jag tycker nog om malta hihi) och jobbar eller så jobbar jag någon helt annanstans. men inte i sverige i alla fall.

läste precis igenom listan och den ser rätt lagom ambitiös ut allstå.

så snälla gud låt mig inte bli kär i vår för det kommer annars att sabba mina planer haha!
PRVO SKOLA, PA ONDA MOMCI, jel tako?
prvo zivot, pa onda momci, jag tycker att vi ändrar det.


Kommentarer
Postat av: Meli

klockrent!! prvo zivot pa onda momci ;) haha

2007-12-16 @ 16:45:39
URL: http://melisafilipovic.blogg.se
Postat av: Anonym

one najvece planove covjek mora drzati u strogoj tajnosti i tek kad ih covjek ostvari onda ,ponovo ono gramaticki mozda i neispravno,ih objelodani kako bi rekli veliki vojni stratezi vidimo se brzo cao ramo

2007-12-16 @ 17:33:34
Postat av: magz

meli: ma nema, vi ändrar allt!

papillon: nesto te ne kontam sada, al vazi, vidimo se uskoro!

2007-12-17 @ 01:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0