snartrykerduockså

jag är svinförbannad på min space-tangent för den hoppar ur led varje gång. det gör att jag inte får något mellanrum mellan mina ord, det är riktigt frustrerande för jag får alltid gå tillbaka och göra mellarum i efterhand.

en annan sak som jag är sur på är maltesernas klädsmak. OMG. ni skulle bara se utbudet idag i valletta. pråliga skjortor, skitfula kjolar, sliskiga tyger och inget normalt. INGET. dessutom tar de överpriser på sådant som man kan hitta för fem maraka på pijaca i bosnien. herregud, tror de på riktigt att de kan sälja en ful klänning för 350 kr?????? ok. skitfult med frågetecknena, men jag är sur.

nu ska jag coola ner mig lite och kolla på dreamgirls och äta kex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0