samla på lite allt möjligt i turbanen

jag sitter med den fetaste turbanen ni kan tänka er. mitt hår, eller snarare huvud, är inlindat i den största handduken som jag har här. nicole och jag har varsin, som vi snodde från univershitty residence. tur det, lite valuta ska man väl ha från det skitbostället. hursomhelst den här turbanen är så tung att mitt huvud tippar antigen frammåt eller bakåt hela tiden.

det här med att duscha är en lång process för mig. mycket ska göras, det ska schamponeras, tvättas ur, balsameras (men det heter nog inte balsamera), tvättas ur, vridas ur, sätta upp med hårsnodd, på med peelingvantarna, peelas, duschgeleas och sedan duschas av. dessutom ska man sedan klä på sig och efter det har man en fin halvtimma då man fönar och kletar sönder håret med allt klet som måste i.

det hä med att duscha blir är nu en ännu längre process för mig, eftersom man innan man ska duscha (som i bosnien, så jag är van, men ändå), måste sätta på den värmesaken som värmer upp vattnet (bojler) och SEN kan man äntligen börja.

förstår ni nu varför jag duschar så sällan? haha. härligt.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahah. jag tycker det är sååå jobbigt att duscha. jag går iochförsig inte igenom hela den där processen som du gör men jag orkar aldrig ändå. det kanske är höjden av lathet. puss

2007-12-04 @ 00:21:32
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: magz

haha fyfasen. det är jobbigt att duscha,jag kan inte bara hoppa in och skölja av mig som alla andra människor,typ som snubbar verkar göra. nä, smutsig och lat är mitt motto.

2007-12-04 @ 01:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0