romeo & juliet

utan inbördesordning, vilket kanske märks. jag orkade inte flytta om bilderna. har lite bråttom nämligen, måste hinna kolla på ett PP avsnitt.

113361-1126
sist men inte minst, gick vi till favvofiket där alla tog varsin fet kaka, igen. inte jag dock. duktigt. vi satt där rätt länge och sedan kom även henke och så satt vi där igen. och så satt vi tills vi gick hem.
113361-1125
angelica för en konversation med jocke som inte syns med på bilden och bettan posar för nicoles kamera. maten var god. jag käkade pasta med laxbitar. göööött.
113361-1124
efter fikat var det dags för musikalen. den var både bra och dålig. men dansarna hade skitfina kläder hela tiden och det var duktiga.
113361-1123
efter maten fikade vi på det lilla fiket med dåligt service. det var gott det med. sist jag, nicole och angelica var där så betalade jag min dricka med med bara mynt, 95 cent med 10- och 5-centare och servitrisen sa tyket you must be JOKING? när jag la fram dom. hon pallade inte ens att räkna dem. istället svor hon lite. haha.
113361-1122
efter middagen var det dags för det traditionella ansiktsfotot, som verkligen de flesta verkar störa sig på. även bettan som blurrade till bilden.
113361-1121
vi anlände rätt tidigt, strosade runt en halvtimma på stan innan vi beslöt oss för att käka på den första restaurangen vi besökte när vi precis kom dit. det var dessutom halva priset för studenter. och alla vet ju vad studenter tycker om rabatter.

Kommentarer
Postat av: Edina

vilka mysiga bilder :))

2007-12-05 @ 10:39:29
URL: http://tinytiny.blogg.se
Postat av: magz

edina: haha, a dom är nog lite mysiga! hvala :)

2007-12-05 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0