predaj se srce

min hals är lite bättre för er som faktiskt råkar bry er, min far till exempel, men bara av ren rädsla för att jag kommer att smitta ner honom. mina familj åker inatt från kycklingaryd till skavsta, och sedan därifrån till hit. ikväll får jag be en extrabön för att de ska klara flighten utan att spy. nä skäm åsido, de spyr inte.

det ska bli roligt när dom kommer, men jag har inte saknat dom så mycket som jag hade saknat dom om jag inte hade haft skype. vi har i princip hörts varje dag ända sedan jag kom hit, och när jag bodde i lund så träffade jag dem nästan varannan månad, så läget är inte mycket mer förändrat än innan.

jag sitter och petar i mitt hår, och fortfarande har jag lite färg kvar som sätter sig under naglarna. det ser lite ut som att jag har varit ute i trädgårdslandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0