pjevamo do zore

klockan är redan halv två. jag satt här för en minut sedan och då var den kvart över tolv. tiden går snabbt.

jag tänkte jag skulle börja med en ny kategori som ska heta få nostalgi. ni är nog smarta och klurar ut vad den kommer att handla om. minnen, minnen, minnen och alla människor som har betytt och fortfarande betyder väldigt mycket för mig. min familj, de få vänner jag har och vissa allmäna människor som ändå förtjänar att få sitt fejs upptryckt över halva min blogg.

hörrni, jag är på det där humöret då jag känner för att omfamna hela världen, klappa dumma människor på huvudet och säga det är inte lätt när man är dum, protestera mot krig, ta ut min tusing från bankontot och skänka till en prostituerad på gatan nedanför, be om förlåtelse för mina oskyldiga synder, förlåta dem som inte förtjänar det, åka till Jajce, sticka upp till Tabija, ställa mig och skrika "I LOVE JAJCE" genom en fet megafon.
hm. ni kan ni passa på att utnyttja mig, för jag skulle nog göra vad som helst för er nu.

weeeeeeee are the woooorld, weeee are the children.

nä, jag lyssnar faktiskt på kemo, fast inte turbo-kemo, utan den äkta kemo.


Kommentarer
Postat av: selma

u goo gurl!!!! super si, sve naj najbolje..

2007-12-14 @ 16:02:36
Postat av: Ena

Magziii, så du har också kommit till den där nostalgi-perioden? It must be something in the air :)
Aja... jag har utmanat dig, kolla in mitt inlägg för mer information. kram

2007-12-14 @ 17:39:36
URL: http://enz.blogg.se
Postat av: nicole

Är du hög eller? Jag är hög på gasol för tilfället.

2007-12-14 @ 17:49:00
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: magz

selma: TACK! tack tack tack. jag blir så smickrad över sådana fina meningar.

ena: jag är nog alltid inne i någon sån period, det är sällan jag får ha en nostalgifri vecka så att säga. jag ska ta tag i utmaningen :)

nicole: becauusee i got high, becauseee i got high,
cause i got hiiiiigh. pampamramprapmm.
vaddå hög?

2007-12-14 @ 18:54:47
Postat av: Eniz

Heeej Magda...ugledo te na Aftonbladet reko da ti se malo javim...hur e de me dej??
Dzikan Eno iz kycklingaryd :P

2007-12-14 @ 19:34:46
Postat av: magz

eniz: aaajniz chajniz, fasen det var länge sen :D ma evo kom precis hem och är helt slut. hoppas läget är lite bättre i kycklingaryd :D

2007-12-15 @ 04:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0