paparazzi & havanna

113361-1150
det var omöjligt att välja bland hundratusen rätter, men till slut blev det spagetti med kyckling och massor med såser. till förrätt, vitlöksbröd och bruschettas. jäkla massa bröd och därför orkade vi inte ens sedan äta efterätt.
113361-1151
lina och nicole. en skitfin restaurang. fast dom är också skitfina!
113361-1154
jag lyckades faktiskt inte hålla mig still på en enda bild, men här är en. och fan vad kul vi hade.
113361-1152
jag och ali spexar. ali är dock lite bättre på att spexa. ser ni dessutom att jag har en päls runt halsen, gjort av äkta hår.
113361-1153
men fasen vad suddiga bilder, jag vet inte vem det är jag ska klaga på, om det är fotografen eller kameran. och här har ni snubbarna; ali, jafar och joe. en hälsning till alla shortysar på denna blogg.

och jag ska försöka sluta med mina peace-tecken, jag har förstått nu att det är rätt o-originellt. varför börjar man ens med något sådant?

summary: FASEN VAD KUL VI HADE DET och MINA PEACE-FINGRAR HAR HÄNGT MED SEDAN 12-ÅRS ÅLDERN och därför är det lite svårt att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0