och ändå pratas det om onödiga människor

zdravko colics nya cd låter väldigt mycket bregovic (några gånger låter det även som turbofolk, eller är jag helt fel ute?). bregovic är tyvärr väldigt mycket trump (kommer ni ihåg trump?). och trump är väldigt mycket blandat skit. 

jag måste nog säga att jag är väldigt nöjd med min uppläxning. det är verkligen en fin känsla när man lyckas få en man generad, bokstavligt talat, för sitt beteende. när man drar ner dom på jorden och får dem att inse att de inte är män, utan pojkar. det kändes som att jag pratade med en mycket ung pojke som hade gjort något fel, men som egentligen inte verkade förstå det förrän man talade om detta för honom.

men om vi nu lägger trump åt sidan och fokuserar oss på lund. om det är något jag saknar med sverige så är det lund. alla härliga dagar i lund, alla härliga kvällar och helger. skolan, stortorget, herkan, vildanden, netto, nettosnubben, hålet-i-väggen-kebaben, donken, nova lund, vgs, redhed och alla människor som gjorde saken så mycket roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0