no doubt it's bathwater

jag undrar om jag har någon klyftig läsare där ute som tolkar mina rubriker exakt så som jag vill att de ska tolkas? allstå jag vet att ni är lite lata på att kommentera, men kan ni göra mig den enorma tjänsten och svara på om ni förstår det här inläggets rubrik?

min förkylning är inte bättre, sitter här och flåsar lite väl högt och kisar som en skeptisk gumma med ögonen. snart ska jag sova.

dessutom har min familj kommit på besök. de är naturligtvis inte här, så stort är det inte, det är på ett hotell rätt långt härifrån. det är inte så farlig, det ger mig åtminstone en orsak till att röra på sig (vilket käckt uttryck. blä.). mitt hår luktar gott, på tal om inget, och min hud är lenare än världens lenaste bebissjärt, dock har jag en liten vulkan bestående av var mellan ögonbrynen som förstör helhetsintrycket. man kanske kan måla den röd imorgon och låtsas att det är en bindis.

fan allstå klockan är snart två och jag är en idiot som borde sova.


Kommentarer
Postat av: nicole

Jag fattar inte. Sorry :D

2007-12-20 @ 10:09:45
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0