när egot är större än framtiden

det här är också ett fett konstaterande, men när man har familj har man allstå inte tid till att sitta en hel dag vid datan till exempel. man har inte tid till att duscha (inte för att jag gör det varje dag), knappt tid till att ta det lugnt och fixa sig, vilket är mycket mer än att bara sminka sig, man ska dessutom komma in i rätt mood för att kunna möta omvärlden. detta görs oftast med hjälp av bra musik och allmänt pepp framför spegeln. det är sådana små skitsaker som min vardag går ut på, men nu rubbas schemat och jag har inte ens tid till att läsa genom perez hilton.

det närmsta familj jag kommer är genom att vara ett underbart förstabarn i den här familjen och så naturligtvis i sims.
 

113361-1167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0