med det här menas godnatt

klockan är fyra. gulp. datan bränns i knät och jag sitter och chattar med seno av alla människor(min gulleseno), och just det ja, nu säger han att han ska lägga upp mina bilder på snyggast.se. seno, bara så att du vet så läser my daddy mina inlägg och han kommer inte att bli så glad. hihi.

nä hörrni, det har varit en schletsam dag. jag har varit i valletta och spanat klänningar. och trots klänningen som kändes dyr idag så tror jag nog att jag kommer att köpa den imorrn. eller det är inte priset egentligen, 400 spänn ärinte mycket egentligen, men saken är den att jag VET att jag kan få den billigare i sverige. varför tjatar jag ens om det här? saken är den att jag bara ville ha sagt att jag var i valletta idag och inget mer.

ok alla retrotöntar nu ska den här bruden sova gott på ena halvan av sin dubbelsäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0