...mars och...

mars var en rätt torr månad, det hände inte mycket, men i väntan på vårsolen hann vissa saker hända.

det var i marsmånad som...

... jag tömde min kära sparkossa (inga spargrisar här inte) och blev 757 kr rikare. det dröjde rätt länge innan jag gick iväg med min lilla fryspåse fylld med femmor och tior in på färs- och frostabanken (haha, låter som en kyl) i lund.
 
... jag använde mina sparpengar och köpte mig en biljett hem till kycklingaryd. den, i för övrigt, första riden hem efter nyår. jag var hemma sammanlagt två gånger vårterminen haha. man kan väl säga att jag hade alldeles för mycket till liv i lund för att hinna åka hem. första stopp var värnamo där mands hämtade upp mig med sin lilla bil och sedan degade vi hos henne ett par timmar innan pappsen hämtade mig.

... jag hatade mina granar. and belive me dom hatade mig också. vi förde ett tyst krig, som egentligen inte var så tyst eftersom jäveln envisade med att spela booten anna på repeat tillräckligt högt för att jag skulle ryckas upp ur min skönhetssömn. detta pågick vardag mån-fre och lördagar. tills jag fick nog och tog saken i egna händer. sen dess är det tyst på ällingavägen.

... pyskotanten återvände. på tal om jävlar så var hon en sådan. hon störde sig som fan på mig i datasalen och jag var inte henns största fan heller. denna gång sa hon inget utan valde att stirra på mig med sina hemska ögon och jag stirrade tillbaka. inte fan tänkte jag ge mig i arga leken, men jag började skratta och hon blev ännu mer galen och ville anmäla mig. HAHA.

... skolan var jobbig. det var mycket tentor, omtenta och c-uppsatsen var på g. jag och nicole satt mest i datasalen och kände oss som apor i bur.

... farmor ringde mig för att chitchatta lite och berättade att hon hade kollat på fotboll. jaha, vad trevligt, men varför, undrade jag skeptiskt. för att zlatan spelar, svarade famor glatt och lite stolt.

113361-1200
vem gömmer sig bakom godisskålen?
113361-1199
älskade stortorget! we love u.
113361-1198
på herkan igen. en av de bättre kvällarna har jag för mig?
113361-1197
nicole hade med sig en dromedar till mig från egypten.
113361-1196
herkperk, frank the bank, tunnisen, brorsan och så hela gänget där.
113361-1195
det blev en massa glassar på dönken.
113361-1194
solen sken så fint in i lägenheten, men det syns inte.
113361-1193
mina favvisar, irmKa och lala.
113361-1192
määäänds och jag.
113361-1191
HAHA, jag försökte mig på en seriös bild.
113361-1190
aida, jag och adisa. och adisa, inga neggokommentarer nu tack! haha.

Kommentarer
Postat av: Adisa

oooo lord vilken äcklig bild....jag tycker inte om dej längre :P hahah

2007-12-29 @ 00:06:36
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: magz

adisa: haha. jooooodåå du tycker om mig visst :D

2007-12-29 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0