lite ordbajsande så här dags på dygnet

det är inte alltid det känns rätt att blogga. det är kallt i rummet och jag är svintrött. kissnödig också, men vettifan om jag kommer att orka gå upp ur sängen. mjölkkartongen ligger på golvet jämte sängen. jag tycker inte att det är sunkigt, tvärtom, lite mysigt faktiskt. det är en specifik tanke som har börjat ta en allt större plats i mitt huvud, till min egna förtjusning faktiskt. skräckblandad förtjusning, eller vad man kallar det nu för tiden. det har inget med hårklippningar eller färgningar att göra, inte heller med shopping, cyklar eller datorer. så totalt o-materialistiskt att det inte ens går att ta på. kanske en slags personlig utveckling, även om jag hatar det ordet, snarare än pyskisk underutveckling som har stabiliserats.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

God Jul :)

2007-12-25 @ 03:17:58
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: nicole

Du håller inte på att bli knöpp därborta i stora lägh va?

2007-12-25 @ 14:09:52
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0