lista 2007

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

jag studerade utomlands i ett halvår och blev full.

- Höll du några av dina nyårslöften?
nä haha. jag brukar inte ha nyårslöften.


- Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, jag har bara torrisar till kompisar, de borde sätta igång dock.

- Dog någon som stod dig nära?
han stod mig inte så nära, men en väldigt älskad man, i vår släkt, dog.

- Vilka länder besökte du?

spanien, sicilien (italien), malta. och så de gamla vanliga semesterländerna bosnien och kroatien. danmark också, fast det räknas kanske inte.

- Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
jag skulle gärna vilja ha lite mer pengar så att jag kan resa och en snäll pojkvän som kan toffla runt för mig, fast det saknade jag inte så mycket 2007.

-  Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
datum är inget för mig.

- Vad var din största framgång 2007?
att jag blev utvald att åka till malta kanske? en större framgång nog att jag har förblivit jag och inte ändrats så mycket haha. me like myself.

- Största misstaget?
waaay to private. den behåller jag mellan mig och den inblandade.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
det känns fan som att jag är jämt sjuk. värst var i somras när jag trodde att jag skulle kvävas och dö i sömnen på grund av mina väldigt svullna och infekterade halsmandlar. annars betraktar jag PMS som sjukdom, så 13 gånger har jag varit sjuk i år.

- Bästa köpet?

ah. tough question. det har varit väldgt mycket bra köp. fast jag kan inte komma på ett enda eftersom jag inte minns vilka kläder jag har hemma i sverige. senaste är nog min parfym.

- Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
skitmånga grejer. min familj, släkt och vänner gör mig oftast väldigt glad haha.


- Vilka sånger kommer alltid att påminna
dig om 2007?
calabria, bez tebe (oliver d), cajesukarije (bregovic), umbrella (rihanna), give it to me (nelly & timbaland)

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag var likadan, men det känns som att det har hänt roligare grejer i år än förra året.

- Vad önskar du att du gjort mer?
att jag hade vågat göra vissa saker som hade betytt mer för andra än för mig själv.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
att jag hade grubblat mindre över saker som egentligen betyder något, men som i slutändan visade sig vara enklare än vad jag tyckte då.

- Hur tillbringar du julen?
genom att be extra mycket.

- Blev du kär i år?
nej. blir jag kär nästa år så kommer det vara ett mirakel som sent kommer att glömmas.

- Hur många one night stands?

alldeles för många.
haha, skojar bara.

- Favoritprogram på TV?
the hills, nip/tuck, greys anatomy

-  Bästa boken du läste i år?

anybody out there, marian keyes

- Största musikaliska upptäckten?

att jag verkligen INTE kan sjunga? och att kareoke inte är för mig.

- Något du önskade dig men inte fick?

nä jag tror inte det.

 - Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
då var jag, annika, nicole och nashwan ute och festade på bananfesten och herkan sedan. dagen efter var jag och nicole också ute på herkan och festade och på söndagen samma helg var familjen hos mig i lund och firade. så jag hade väl en födelsedagshelg.

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

jepp, ett par saker. bland annat att jag hade blivit rik, smal och känd.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
väldigt mycket h&m. tights och massor med klänningar och ballerinor.

- Vad fick dig att må bra?.

lund, familjen, jajce, vänner, hälsan


- Vilken kändis var du mest sugen på?

julian mcmahon

- De bästa nya människorna du träffade?

överskattad fråga.

och listan snodde jag av meri.


Kommentarer
Postat av: nicole

Hallå du missade ju "I want to fly ooover the rainbow sooooo high" som låt under 2007. Den man lyssnat sönder mest ofrivilligt. :D

2007-12-26 @ 23:22:13
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: magz

hahah jaaaa, hur kunde jag glömma den. maltalåten no1.

2007-12-26 @ 23:52:18
Postat av: Anonym

Jelde sam postala torrboll .... men du, kommer nog ett litetlitet inlägg snaaaaaaaaaart. puss!

2007-12-27 @ 01:04:20
URL: http://LuDaa.blogg.se
Postat av: Meer

Haha tro mig i ja sam je od dosade ciste!..:) men de lugnt;)..din blev ju lite mer intressant än min tråkiga..buuhuu:) gott nytt år!

2007-12-27 @ 14:25:51
URL: http://meeri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0