januari börjar året...

ja, jag tycker väldigt mycket om att blicka bakåt så att säga, och påminnas om den underbara tid jag levde, även om det gäller att blicka typ en vecka bakåt. jag kan tänka mig att sådant här kommer med åren, och då kan jag verkligen föreställa mig själv om några år; en fullärd bitterkärring som längtar efter studenttiden. suck.

nämen ska vi ta en så kallad nedräkning. vi börjar med januarimånad.

det var i januarimånad som...

... jag insåg att skolan faktiskt var viktigt, men en sak var viktigare; bloggen. därav mitt och nicoles b-uppsatsämne om bloggar och hur bloggare påverkas av att vara offentliga. en mycket intressant uppsats, även om ingrid the bear var lite skeptiskt till valet av teorier. ren tur att vi inte behövde förklara vad habermas hade med offentlighet att göra för annars vet vi inte hur vi hade klurat oss ut ur den jobbiga och akademiska situationen. behöver vi säga att vi blev godkända? hihi.

... jag fortsatte med det här "seriösa" akademiska livet och jag och nicole blev utnämnda till kursombud. vi satt på möten tillsammans med tobbe, helena, och alla andra lärare, men även gunilla jarlbro. kärlek vid första ögonkastet, även om hon inte var med på det. vilken stil, vilken elegans, vilken kvinna! men jag fick aldrig min autograf.

... jag och nicole gick en reklamkurs på kvällstid. en galen tyska till lärare. det säger väl allt.

.... både jag och nicole började jobba på andrahandsbokhandeln. jag i kassan och nicole delade ut flyers. jag hade skitskoj på jobbet, alla människor som skulle ha böcker. i love böcker.

... det rent kärleksmässigt sög. inga kommentarer men allt var skit.

... jag började få choklad i brevlådan. av en galen men charmig bosnier. det var verkligen trevligt att komma till en brevlåda fylld med antigen godis eller choklad.
113361-1177
en vinternatt på väg hem från partyt
113361-1176
nicole degar i min soffa.
113361-1175
VGS är lika med party. och snygga spanjorer.
113361-1174
min kära pannika. förfest hemma hos henne innan utgång. puss snygging.
113361-1173
inne på favvotoan på herkan. haha.
113361-1172
i skolan med helena och emil. efter opponeringen tror jag .
113361-1171
seriöst uppsatsläsande.
113361-1170
no more uppsats please.
113361-1169
på bästa privfesten i malmö hos pon. massor med flashiga araber att titta på.
113361-1168
jag och min dåtida granne adisa haha
113361-1167
och så samma kväll hamnade jag och maida i metro.wihu.


Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

Kära nån va hämsk min frilla va på den tiden.. HAHAHAHA ser ut som en hjälm eller något? Nuu får du skynda dig hem, tråkigt att vara själv häri Kycklingaryd hehehe HAr dina päron åkt hem?? Pusaa!!

2007-12-27 @ 01:00:48
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: adisa

goshh den bilden på oss på min födelsedag. i look like a dragqueen hahaha

2007-12-27 @ 01:03:26
Postat av: magz

pannika: haha nääää du var het då också. även om du är hetare och kaxiare med din nya frill :D jag kommer snart, i feb, jag vet inte om jag längtar. men kul ska det iaf bli att se dig :D

adisa: haha. men hallå är det negativa klubben här bland kommentarerna eller? och NEJ du ser inte ut som en dragqueen draga adisa haha.

2007-12-27 @ 01:05:18
Postat av: amanda

Nja det var ett tag sen jag klippte mig, men tack för komplimangen :) jag saknar dig också jättemycket. När flyttar du hem igen? PUSS

2007-12-27 @ 09:51:56
URL: http://mandz.blogg.se
Postat av: nicole

Okey här kommer postiva klubben! Fn va het jag är på bilderna! Riktig snygging du lyckats hitt till kompis Magda, det måste jag säga. Inte undra på att alla tittar på oss när vi går ut för vi är ju.....snyggast på stället! Hahah. 2007:s bästa å mest flitigt använda kommentar från oss. mouhahhahahahahah

2007-12-27 @ 11:14:46
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0