jag är värre en linda rosing

de gånger jag är hemma så sniffar jag gasol och knaprar ipren. det är kallt och snorigt som fan.

hemma igen, vilket jag är knappt nu medan jag har mina familj på besök. vi är ute konstant, äter och promenerar. jag är skitsjuk, skitsurt med tanke på att jag segar ner mig ännu mer då. just nu vill jag orka med allt.

jag är hemma bara för att platta håret, för snart ska jag iväg till hotellet och jag och min bror ska gå på bio ikväll.


jag är dötrött. men jag bloggar mer ikväll. puss

Kommentarer
Postat av: Majda

heeej!
Jättefin blogg! :)
Vad tycker du om min?
Kommentera gärna mina inlägg och säg vad du tycker.
Behöver jag förändra något? Finns det något med min blogg som är extra bra, som du tycker om?
Kram Majda.

2007-12-21 @ 18:44:11
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: Angelica

Hej gumman

Krya på dig som fan!!! Kram

2007-12-22 @ 12:14:31
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se
Postat av: magz

angelica: tack snygging!

2007-12-22 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0