jag är nere på jorden

ok. jag ska faktiskt gå och sova nu, men innan jag lägger mig så måste jag konstatera en sak som jag har konstaterat innan, och det är att jag är fuckin genius.

eftersom jag blev så jäkla nostalgisk i inlägget under så var jag tvungen att läsa lite gamla inlägg från april-maj och det slog mig hur underbart liv jag hade (och har) och det slog mig även att jag är en riktigt duktig bloggare.

tro inte att jag har höga tankar om mig själv, alla är duktiga på något, men när det gäller att leka med ord så är jag nästintill genialisk. ni borde läsa mina gamla inlägg, dom är underhållande. eller så är det kanske bara jag som tycker det eftersom jag tycker om mig själv? hm. jag vet inte, det är lite tidigt på morgonen för att filosofiera.

anyways: jag mår bättre nu och är mindre nostalgisk.
anyways2: tror ni att jag lyckas gå upp vid 12 imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0