fire with fire

jag ska gå och sova snart. det kittlas i halsen och jag tror att jag kommer att åka på en förkylning. det är inte kul, eller det var ju ingen som sa att det var kul, förstår själv inte riktigt varför jag skrev den onödiga meningen.

jag färgade håret idag. det blev mörkare än vad jag hade tänkt mig. jag tycker inte om det, jag ville bara färga över utväxten men nu ser jag ut som en äkta ghettomaltes. jag tror att jag även har bestämt mig för att låta mitt hår växa ut och bli blond.

ok, det var ett lamt skämt.
jag har så ont i halsen och jag ska upp tidigt imorgon för att gå och sälja annonser till olika företag. vad gör man inte för skolan och gorgan? fyfasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0