...februari kommer näst...

nu får jag snabba mig lite om jag ska hinna med nostalgitrippen innan nyår.

det var i februarimånad som jag...

... hatade de flesta killar. februarimånaden var synonym med bittermånaden. det är lustigt vad killar kan ställa till med.

... jag ändå fann tröst i en mans tv-famn,  jag blev kär och besatt i Julian Mcmahon (nip/tuck). han var min verklighetsflykt från den knasiga vardagen och jag njöt fullt ut. när avsnittet sedan var slut var jag,om möjligt, ännu mer depp.

... jag plågades av ett fruktansvärd ryggont efter att ha ramlat ner från soffan. jag har aldrig slagit i kichma innan och jag var almost handikappad i en månad framöver. jag kunde stå och sitta, men böja mig och gå var, ursäkta ordvalet men, jävligt plågsamt. dock gick jag mer på ipren än på ben den månaden.

...  jag och nicole hade en toppenhelg. först åkte vi till köpenhamn och hade en heldagsshopping och käkade på turkrestaurangen ankara. det jobbiga var att hitta dit, vi var tvungna att fråga cirka tio människor innan två halvsöta killar visade oss vägen dit. samma helg var vi på Laleh-konserten på mejeriet, en julklapp från nicole till mig. vi stod och rös till hennes flummande på scen.

... jag och den snygga nettosnubben äntligen fick lite kontakt. därefter pratade vi varje gång i kassan och folk bakom mig började småsura lite, chill människor! han var från kosovo och gift, trodde jag, och lyckades även övertyga adisa om detta. sedan visade det sig att han inte var gift, men jag störde mig lite på att han hade lite dålig svenska. och missförstånd uppstår så lätt haha.

... safet isovic blev föremål för mitt sjungande i duschen. vem anade att stackarn skulle dö samma år? inte jag iaf, för djupt någonstans inom mig trodde jag att han hade varit död rätt länge. vilket han inte hade varit.

... idén till utlandssudier ploppade upp i två smarta hjärnor. jag tänkte att malta lät ju perfekt och nicole var inte sen med att haka på. sagt och gjort och vi började smått med ansökningarna. och nu sitter jag här på malta haha.
113361-1189
jag älskade mitt kylskåp, ett resultat av fitiga nettobesök.
113361-1182
jag och micke på donken
113361-1187
laleh
113361-1186
nicole i köpenhamn
113361-1183
jag på den turkiska restaurangen. vi blev såå mätta!
113361-1186
bleka som krpe men glada och peppade på herkan i lund
113361-1185
månadens favvobild. jag skrattade som tusan åt den här bilden med nicole och sinan. HAHA. skrattar högt nu också.
113361-1188
vår favvotoa. herkan är bäst!

Kommentarer
Postat av: nicole

du har ju fan minne om en gris! Hur kan du komma ihåg allt!???? Herregud. Jag komemr knappt ihåg va jag gjorde igår lixom. Men lite heta bilder på mig skulle uppskattas. Okey, jag ä snygg på bildrerna hhär men du får ju gärna visa mig från min allra hetaste sida. Tack partner.puss

2007-12-27 @ 19:33:35
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: magz

ajabaja. vad har jag sagt om grisar? dom är smutsiga! minne som en ko låter bättre. haha jorååå jag kommer ihåg och det kommer fler härliga minnen. och fler heta bilder hihi. prutt och kram

2007-12-27 @ 22:32:03
Postat av: Jannic

AA, älskar Laleh! Hoppas allt är bra med er!

2007-12-28 @ 13:28:04
Postat av: Azra

Inte konstigt att du blev mätt, check out the size of that "brödBITEN".. en hel limpa ju! :) Hoppas allt är bra hos dig.. kram! :)

2007-12-28 @ 14:50:51
URL: http://azricak.blogg.se
Postat av: Adisa

Jag saknar faktiskt nettosnubben :D

ej glöm inte o nämna att du räddade mitt liv den gången mitt i natten...med den där spindeln you know :D fler måste veta att du är en riktig hjälte :P hahah

det var april månad i år :D

2007-12-28 @ 18:29:01
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: magz

jannic: allt är bara bra, nu är detd dags att fira in nyåret snart :D

azra: HAH eller hur. men du vet vad man brukar säga; man ska aldrig lämna kvar mat på tallriken :D

adisa: haha jag saknar också honom :D ja just det ja haha jag ska skriva ner det om jag inte glömmer bort det :D

2007-12-28 @ 20:23:44
Postat av: Adisa

jag undrar om han någonsin undrat över vart vi båda tog vägen helt plötsligt :) hahah.

och jag hoppas att han letar efter mig sen den dagen jag försvann från lund och att en vacker dag hittar han mig och vi gifter oss :)

haha okej...jag ska nog sluta drömma nu :P

2007-12-29 @ 00:10:53
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0