denna eländiga lördag

det regnar jättemycket, åskar och blixtrar. så har det hållit på hela morgonen och en av anledningarna till att jag väcktes. jag vet inte riktigt hur jag ska klara av min dag idag. jag har inget bröd, ingen nutella och att gå till supernarketen i det här vädret skulle bara innebära en massa förkylningar och urinvägsinfektioner.

trippen till valletta idag känns rätt så inställd. hoppas ingen köper min klänning, och köper någon den så sörjer jag inte för mycket. däremot vet jag då inte vad jag ska ha på mig.

desstom är det inte vilken dag som helst idag; det är lördag, och lördagar är mina ben&jerry dagar. hur ska jag ta mig till supermarketen?!

Kommentarer
Postat av: papillon

kisa pada napolju je rosa ja bih rado istrcala bosa

2007-12-30 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0