dags att börja vaska guld kanske

det är när man börjar träna som man inser att man är så otränad. vi var på yoga och kom för en timma sedan. den timman har jag legat här i sängen och har inte haft orken att ens lägga en kudde bakom min rygg.

jag ser verkligen bilden framför mig; jag, 60 bast och ett par barnbarn springades och skrikandes om att de vill leka, medan jag som far- eller mormor säger nä jag orkar inte, jag är seg.

om jag hade fått betalt för varje gång jag sa att jag var seg hade jag varit rikare än bert karlsson idag.

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

DU ÄR ALLT TURBO SLÖ... men du är ju bara sån... hahahaa Sååå HALLÅ var är mitt vykort den segis!! Jag vill ha kort innan jag åker hem till Kycklingaryd den 16:e... =)))

2007-12-05 @ 09:16:17
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Deno

Äh, orka träna
Sånt är bara slöseri med tid ändå

2007-12-05 @ 11:04:29
Postat av: magz

pannika: haha, du är min raka motsats tror jag :D ja ja, tjat tjat, alla tjatar på vykorten, annars skickar jag hem dom till dig :D

deno: jag tror att det ligger i släkten det här... :D

2007-12-05 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0