and the answer is...

det är alltid så.
alltid när man har ett större problem som man börjar tro är olösligt säger man åt sig själv att det här är det största problemet man har och att man aldrig mer ska fokusera på de små problemen längre.

men, som alltid, så löser man det större problemet och det första man gör är att återgå till de små meningslösa problemen igen.

därför funderar jag just nu på om jag ska färga mig mörk eller gå mot ljusare tider.
jag funderar också på om jag ska klippa mig, eller om jag ska låta mitt hår växa ut igen.

OMG, vilka problem eller hur? jag låter som en tragisk modebloggerska.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag ville bara säga att du är en av de vackraste kvinnor jag sett. Detta har säkerligen blivit uttalat 5600 ggr tidigare. Men jag fastnade även för din charm. Det är alltid lika trevligt att se en svensk tjej som har glimten i ögat....ovanligt i dagens läge tyvär.

Jag önskar dig all lycka och framgång i livet!

Många kramar/M

2007-12-06 @ 19:33:52
Postat av: A

Magda Svensson, kvinna, 21 år. :D

2007-12-06 @ 20:28:28
Postat av: magz

morgan: vad ska man säga, det är inte ofta jag läser något sådant om mig själv. hade du använt det här som en raggningsreplik så kan jag lova dig att jag hade fallit direkt.
tack för dina snälla ord!

2007-12-07 @ 00:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0