alldeles för tidigt

jag somnade halv fem idag på morgonen. trevlig info så här dags på morgonen eller hur? det innebär att jag låg i sängen i tre timmar och tyckte synd om mig själv och min hals. när jag blir förkyld så håller det i sig länge, inte normallänge, utan väldigt länge.

jag rotade även igenom min lilla åhlens-tablett-påse och hittade mucoangin, ibland är jag nog ändå rätt så smart alltså. och nu sitter jag här i tusen olika klädesplagg för att behålla en normal kroppstemp för snart är det dags att gå och sälja de förbannade annonserna. mitt huvud och min kropp skriker JAG ORKAR INTE, BÄDDA NER MIG ISTÄLLET, men snart lilla kroppen ska du få dega igen.


Kommentarer
Postat av: papillon

ovo je za ono svit
svit bejbi mozda i ja jos uvjek ne kontam bas najbolje kad se stvari govore po svenska pa obicno grijesim al taj mi blog zvuci sa nesto malo pesimizma onako u zraku ma znam ja da ces ti mene demantovati a i ovo sa prehladom mi se posebno ne svidza jer kolko sam mogao skuziti iz predhodni pisanja imaces uskoro ko nekakve goste iz nama daleke svedske gdje god dasi i ma sta da radis voli te tvoj papillon
flight off a papillon

2007-12-17 @ 17:04:52
Postat av: papillon

zaboravih napisati da gitara mi mnogo znaci jer se ne razvlaci

2007-12-17 @ 17:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0