två bruna linjer

det här kommer låta hur ytligt som helst, men jag skiter i det. just nu är det ett av mina ytlighets-problem.

ögonbryn är trixiga små saker. det är helt omöjligt, hur mycket man än försöker, att få dem att se exakt likadana ut. den ena är alltid snyggare än det andra. hittills har mitt vänstra ögonbryn alltid varit det "bättre" ögonbrynet, men sen några dagar tillbaka har det högra fightat sig mot toppen och är alltså för tillfället snyggare.

varför kan inte båda vara lika snygga samtidigt?? det är väl inte bara jag som har det här problemet?

nån gång för länge sedan läste jag i någon tidning om att man inte ska behandla sina ögonbryn som om de vore tvillingar, utan se dem som två olika "individer" som aldrig kommer att vara exakt likadana.

haha. jag tycker att det låter fint.

image729

Kommentarer
Postat av: ebba

I agree.

2007-08-21 @ 14:08:07
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: amanda

nope. jag har tre :/ tänkte om du hade det istället.. men jag ringer gratis till hemtelefoner ås jag kanske kan ringa hem till dej någon dag ?

2007-08-21 @ 14:10:32
Postat av: magz

ja men vad bra!

2007-08-21 @ 14:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0