sommarbilder 1

vi börjar väl här. jag kommer inte dra några långa berättelser. jag skonar er från det den här gången.

nåja. men lite bildtexter får det vara.
här är vi i början på vår lilla biltripp till bosnien. jag ser minst sagt förväntansfull ut. efter långt körande genom stink-tyskland (det luktar ju illa av allt gödsel hihi) hamnade vi på ett hotell. det var gött. sedan fortsatte vi köra och tillbringade andra natten i slovenien hos mammas kusse. deno sover som en stock. och dagen efter var vi framme i bosnien! hurra. en natt tillbringades där hos morbror och fatima. bihac är riktigt vackert om jag får uttrycka mig så.

  
ja ja. trots sin skönhet så är det ju ändå en annan stad som lockar mig; kära, rara Jajce. ja det var ju härligt att komma fram.

på sista bilden ser vi lite schletna ut, vi hade precis kommit fram, det är iaf jag, pappa, deno, seno och majka på bilden. majkas hår hade blivit jättegrått sen sist, men nu bojkottar hon hårfärg säger hon. hennes hår har antagit samma färg som huset.
  

Kommentarer
Postat av: Danijela

Åhhh vad fina bilder!

2007-08-24 @ 11:33:37
URL: http://nellakaramella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0