när man gör något

trots alla mina punkter känner jag ändå att jag måste få skriva hur allt känns just nu.

igår ex, var det en bra dag. det var full rulle konstant. jag packade upp alla saker, nicole ringde och vi snackade halva dagen. sedan kom irma och vi satt och snackade i en evighet, så som bara vi två kan göra. och resten av natten satt jag i telefon med ajdin.

jag somnade vid fyra på natten. vaknade vid halv 2 på eftermiddagen. käkade frukost, läste bok och gick sedan och la mig igen och somnade. vaknade åter igen den här gången vid halv 8. och nu sitter jag här.

har mottagit trevliga mejl och sms, och det gör saken bara värre. jag tänker på vad jag skulle ha gjort nu, om jag hade varit i jajce.

det är lördag. och det är smådeppigt.
sån jäkla tur att det inte regnar åtminstone.


Kommentarer
Postat av: nicole

varför är du inte online på msn när jag är det för. puss

2007-08-18 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0