livebloggning från lund

vi har precis kommit hem. klockan är mycket, men med  tanke på att jag ska upp om två timmar och åka tåg. snyft.

det ösregnar ute faktiskt. rätt mysigt eftersom det är relaivt ljust ute, det är ju morgon snart. nicole har gått och lagt sig däruppe medan jag sitter här nere och försöker att blogga.

kvällen började iaf med att vi gjorde oss i ordning och sedan stack vi ner till herkan. herkan var rätt ösigt och det var knökfullt med folk. tunnisen jobbade som vanligt och han var ju väldigt söt, skojflörtade hela tiden med oss. sedan blev klockan ett och brorsan slutade med sitt pass och vi tre lämnade herkan och tog taxin in till malmö och shine (om det nu tillhör slagthuset eller hur det är vet jag inte).

medan vi stod i kön påpekade en tjej att mina haremsbyxor var snygga, och det måste jag ju hålla med om att dom var. haremsbyxor är ett hett ämne tydligen, för jag fick ett bosniskt killgäng på halsen pga mina dimije, som dom kallade byxorna för. söta killar faktiskt. nåja.

kurderna från igår, Alan aka abdulah och saham aka sandhan, var med och partajade på. abdulah tycker jag nog om. han är sådär kurdig av sig.

resten av kvällen dansade vi och flummade och skakade av oss killar. det är helt sjukt att de flesta bara går ut för att ragga istället för att bara ha kul.

saken var ju den också att vi trivdes som fisken i vattnet, eller jag talar nog för både mig och nicole, eftersom 95 procent av alla där var mörka och snygga.

men, av någon anledning fastnade jag för en blond sak, som nog inte var svensk, och som jag nu sitter (även om det har gått över) och har ångest över att jag inte snackade med honom. jag är så töntig. men det har nog släppt lite.

hursomhelst. det har varit en riktigt rolig och annorlunda kväll. mer sånna här.
och jag får lite ångest nu över att jag ska lämna allt det här. herregud. kanske dags att sluta blogga nu.


Kommentarer
Postat av: nicole

herregud va trött jag är. Fällde ut soffan igen å la ditt massa kuddar, vägrar flytta mig hrifrån idag. Ska bo i soffan idag, så seg. puss!

2007-08-26 @ 12:53:31
Postat av: nicole

Jag har bloggat å jag saknar dig. Tomt i soffan. puss

2007-08-26 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0